Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Mohylova A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Mohylova A. Y. 
Management of productive capital of cognac industry enterprises of Ukraine [Електронний ресурс] / A. Y. Mohylova // Економіка промисловості. - 2014. - № 1. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2014_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.14 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Mohylova A. Y. 
Capitalization of the industrial enterprise: specifics of modern management [Електронний ресурс] / A. Y. Mohylova // Economics, entrepreneurship, management. - 2015. - Vol. 2, Num. 2. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2015_2_2_10
Based on the cyclical nature of company's capitalization, the paper proves that the productive capital is of high priority in achieving the strategic goal - the growth of company's value. The directions for the growth of company's own capital are determined, and the best of them are identified in terms of organizational constraints in the implementation by the company's owners and economic expediency. The sources of company's own financial resources for the increase of capitalization are analyzed, and the directions for providing company's capitalization in the real sector of the economy are offered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 746.083 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Mohylova A. 
Internet technology in travel company management [Електронний ресурс] / A. Mohylova, V. Shcherban // Економіка і регіон. - 2019. - № 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2019_4_14
Досліджено теоретико-методичні засади формування інтернет-технологій в управлінні брендом на прикладі туристичного ринку. Визначено основні функції та риси бренду. Розглянуто місце бренду останнього в структурі маркетингової стратегії компанії. Проаналізовано використання бренду для формування й реалізації конкурентного потенціалу компанії. Досліджено алгоритм формування туристичного бренду. Установлено, що роль і місце кожного із засобів маркетингових комунікацій під час формування та розвитку бренду визначається конкретними цілями бренд-менеджменту. Проаналізовано туристичний ринок з точки зору дії конкурентних сил за методикою М. Портера. Виявлено, що розвиток туристичного ринку стримує недосконале, неефективне законодавство, непрозорі, непередбачувані й вибіркові правила державного регулювання та нагляду. Досліджено механізм управління брендом у маркетинговій діяльності підприємств, зокрема застосування сучасних маркетингових концепцій у бренд-орієнтованому управлінні. Проведено ідентифікацію конкурентних позицій туристичних компаній м. Дніпро на основі карти стратегічних груп. Охарактеризовано основні етапи процесу формування бренду компанії ТОВ "Агенція "Ай Тревел". Проаналізовано маркетингові інтернет-технології ТОВ "Агенція "Ай Тревел" як засіб управління брендом. Визначено основні проблеми, з якими стикаються керівники ТОВ "Агенція "Ай тревел" у своїй діяльності в процесі управління маркетинговими комунікаціями із застосуванням інтернету. Наведено маркетингові технології, котрі використовують міжнародні компанії для просування власного бренду. Розроблено медіа-план компанії ТОВ "Агенція "Ай тревел" на наступний рік. Наголошено, що компанія ТОВ "Агенція "Ай тревел" може використовувати інтернет для досліджень, пошуку інформації, організації форумів, забезпечення підготовки фахівців, проведе здійснення торгових операцій з купівлі та продажу послуг, постійного зв'язку з клієнтами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.813 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського